Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mitt fina fynd!!

 
Detta fina hjärta köpte jag på loppisen på vår lilla mini semester.
 
 
Vet inte vart jag ska hänga upp den riktigt än, men glöm inte att fånga dagen. =)
 
Kram på er!!
 
Nu ska jag snart iväg och jobba, jag är ensam hemma hela veckan för sambon har åkt på simläger med sitt nya jobb.
Kommer sakna honom men det lär också bli lite skönt att få vara själv i några dagar.
 
 
 
 
 
 
#1 - - ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Åh vad fint. :) Gillar sådana där saker som kan peppa en. :) Kramar

#2 - - Crazylicious:

Åh vad fint! :D
Sv: Ja, kan verkligen rekommendera ett besök dit! I varje fall om man har barn att underhålla också, hihi. Det var länge sedan jag såg mina tjejer så glada över livet ;) Kram!
Jaa, tack tack! Skall verkligen ha en bra semester nu! Kram!

#3 - - Linnea:

Fint!:)

#4 - - kaffehörnan:

Tack du

Vad fint fynd du har. Ja grillstunden blev skitbra

#5 - - Hanna:

Vad fin :)