Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Snart dags för träning!!!

Men först är det frukost som gäller =)
 
 
Min Smoothie i vanlig ordning med ett svenskt äpple, jag hade även vetegräspulver i min smoorhie denna gången, väldigt energigivande innan ett träningspass.
 
 
Vetegräs innehåller nämligen b6 som bidrar till normal energiomsättning och till att minska trötthet och utmattning. Även rikt på klorofyll, spårämnen och enzymer samt massa andra vitaminer och mineraler.
 
GODMORGON
 
Känner på mig att det kommer bli en bra helg, idag ska jag inleda dagen med att träna, efter ska jag tvätta sen åker jag direkt ut till Bjuv och  träffar mina vänner och firar den sista festivalen för i år, byn där jag växt upp i har sin årliga festival hela helgen, blir massa mys med vänner och familj, ska även hjälpa syrran att flytta. =)
 
Vi hörs snart igen!! 
#1 - - fight4fit:

Mumma! Får kanske prova på det där med vetegräs :)