Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Tess ska prova!!

Fick med mig hem prover från Weledas nya hårvårdsserie (schampo och balsam) igår, de är
ekologiska och fria från silikoner, deras produkter bygger på sädesslag, hirs, vete och havre som påminner mycket om hårets egna struktur
 
 
 
 
 
Man kan välja mellan olika schampo och balsam, ska bli spännande och jag återkommer med resultatet..
 
Gå gärna in och läs mer på Weledas hemsida www.weleda.se
 
#1 - - Linda Baumann :

Kommer det att finnas schampo och balsam i butiken?

Svar: Hejsan Linda, har inte riktigt bestämt det än, förmodligen annars kan jag alltid beställa hem om du önskar det.
Hälsingar Tess
Tess

#2 - - NW:

Jag hoppas du skriver vad du tyckte sen :)

#3 - - Hanna:

Ska bli spännande att höra vad du tycker sen :) Hoppas du har en fin helg! Kram :)
Sv: Kan tänka mig att alla känner samma när man ska börja plugga, spännande men samtidigt pirrigt och nervöst :)

#4 - - Crazylicious:

Åh vad spännande! Älskar naturlig hårdvård, men kan tyvärr oftast inte lägga pengar på sådant... :(