Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Hej mina underbara!!

Vilken underbar dag jag haft idag, både massa tårar och massa skratt, jag grät hela tiden hos kuratorn och hela vägen till jobbet och mitt första skratt fick jag på Maxi när jag var och handlade.
 
 
Haha, jag skrattade väldigt högt när jag såg dessa tupparna på MAXI, tack ni gjorde min dag =)
 
Sen träffade jag min underbara kollega på jobbet och hon är helt fantastisk och för mig är hon en vägledande Ängel, hon både ser ut som en ängel, utstrålar kärlek och kommer med mycket visdom, verkligen en heelande människa...
Sen alla kunder som jag fått hjälpa, underbara möten + en väldigt speciellt person som jag beundrar, hon har hjälpt mig mycket genom mina sorger, du vet vem du är när du läser detta =)
 
Jag ska ju festa imorgon och jag tänkte lägga in en oljeinpackning i håret, jag värmer upp kokosfett med jojobaolja, sen masserar jag in oljan i topparna och låter sitta i under natten tills jag tvättar av det imorgon efter träningen, på tal om träning ska jag träna 7 imorgonbitti, tur man är morgonpigg...Jag är sjukt taggad...
 
 
Jag visar er resultatet imorgon =)
 
Nu ska jag lägga in inpackingen sen ska jag och älsklingen titta på film...