Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nyss hemkommen =)

Jag lyckades bara handla en sak idag och det blev en bok, började läsa den redan på bussen och ska snart fortsätta för den verkar riktigt spännande =)
 
 
Boken handlar om en liten flicka som har förmågan och kommunicera med änglar och andar, sånt som jag tycker är intressant! Tror ni på livet efter döden?
 
 
Haha, jag är den perfekta barnpassaren, Viggo älskar mig och ler alltid när jag bär upp honom.
Denna bilden är tagen förra gången vi träffades i Ängelholm, idag hade jag inte kameran med mig, ganska jobbigt att bära runt på en stor tegelsten :P