Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Liseberg!!!

Åh vilken underbar dag vi haft på Liseberg, tror jag åkte 100 karuseller :P
Den roligaste var helt klart balder, fasen vad cool och vi tog lätt det roligaste kortet av alla, kan inte sluta skratta, haha!!
Ni får se fotot längre ner, mitt BH band åkte faktiskt ner i den karusellen, haha tänk om man hade blivit pattalös mitt i allt?=)
 
Självklart vann hälsofreaket choklad, haha KLOCKRENT...
Parishjulet var nog den läskigaste karusellen av alla, satt och håll mig hårt i mitten, vågade inte titta ner..
 
Tack familjen för denna fina dag, fler fina dagar kommer.
 

HAHA, mamma ser helt sjukt rolig ut, hon var skräckslagen, syns kanske? =)
 
Nu ska vi sova, imorgon kör vi här ifrån. GODNATT
 
 
 
#1 - - Crazylicious:

Underbart! Och varför vinner jag aldrig sådana där stora chokladaskar!? Galet orättvist!
Sv: Taaaack! Ja, värken släppte och idag känner jag mig bara lite blaha :)
Åhh, tack! Vad du är snäll som tänker på mig ;)

#2 - - Linnea:

Men ååå lylost jag vinner aldrig sånt där! va trevliga bilder :)

#3 - - Sofia:

Vad kul. Precis så en dag på Liseberg ska vara. :)

#4 - - Sandra:

Haha älskar den nedersta bilden :) Fusk jag vill också till Liseberg! Lät som ni hade en toppen dag!! Kramar