Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Morgonstund

 
Är uppe med tuppen idag, nästan i alla fall =)
 
Sitte här och äter frulle och väntar på att tvätten ska bli klart i tvättkällaren.
 
Slängde ihop något snabbt till frulle och har tänt lite ljus, detta är som en slags mediation för mig...
Lugn och fridfull morgon är det bästa jag vet och det påverkar mig garanterat positivt resten av dagen.
 
 
Instagram bild!!
 
Naturell yoghurt, färsk mango, havrehjärtan samt lite kanel på toppen.
Snabbt, enkelt och GOTT.
 
#1 - - Crazylicious:

Som någon klok människa skrev på Insta: du borde skaffa en lila tallrik! :) :)
Sv: HAHA, pyjamas utomhus är kanske lite väl till och med för mig :P Är den en skön i flanell så kan jag dock förstå att man inte vill ta av den ;)