Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Tess tipsar!!

 
AMÉ
 
Vad passar bättre till sommarens buffé än en fruktig, lätt bubblande festdryck?
Uppfriskande och goda Amé är en lyxig dryck med fruktjuice och örter.
Naturlig, hälsosam och ett bra alternativ för den som vill ha alkolholfritt.
Välj mellan fyra smaker.
 
 
 
 
Green&Black
 
Chokladen är fyllig, ekologisk och sagolikt god
 
 
Finns massa olika smaker att välja mellan och jag har själv provat maya gold och dark 70%.
 
Både AMÉ och mörkchoklad är en fantastisk kombination!!
En kommentar publicerat i Hälsa
Taggar: AMÉ, Green&black, ekologisk choklad, mörkchoklad
#1 - - elle:

Önskar dig en trevlig fredaG! :)

Svar: Tack detsamma =)
Tess