Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Äntligen helg och nu börjar julhandlen på riktigt.

Ska ni ut och shoppa i helgen? Jag jobbar hela helgen och det ska bli så kul och mysigt.
Jag känner faktiskt att julhandlen börjar komma igång och vi har redan börjar slå in julklappar.
 
Nu tänkte jag snabbt tips om några julklappar från Life som jag rekommenderar, det kommer komma fler inlägg senare, jag tar lite i taget.
 
 
Mörkchoklad i små förpackningar, med olika smaker, 49kr
Doftljus med mullberry och havtorn, 49kr
Badbomd med doft av äpple och apelsin, 59kr
Te från Yogi,ekologiska och kryddiga, 59kr
 
Har har ni några julklappstips, nu ska jag fixa till mig sen åker jag till jobb och jag hoppas att ni får en underbar fredag. kramisar i massor.