Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Baka

Dessa ingredienser tänkte jag använda i mina bakverk nu under julen, syrran och jag tänkte ha en bakdag snart och då lägger jag upp en massa recept.
 
 
Vaniljpulver, kokospalmsocker, chiafrö, agave, kokosmjölk, mandelmjöl(finns ej med på bild), tranbär, cacaonibs, eko saffran, kokosfett, hasselnötssmör, eko choklad, sweetdrops med olika smaker, och mycket mer.
 
Tyvärr hinner jag inte blogga mycket denna helgen, jag jobbar hela helgen och ska på födelsefest ikväll till pojkvännens kusin.
Vi har många nära och kära som fyller år i November, kalas varje helg nästan. =)
 
Hoppas ni får en underbar helg mina bloggnosar, kramar