Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Tävling

 
Nu har nu chansen att vinna Imedeens nya produkt som stärker hår och naglar.
Kan väl behövas nu under höst/vintern!? =)
 
IMEDEEN hair & nails består av åkerfräken och näringsämnena kisel, biotin,zink och B-vitaminer och hela kombinationen hjälper dig att bibehålla stärka naglar och friskt hår.
 
Allt ni behöver göra är att:

1. Dela detta inlägget antingen till din facebook eller bloggsida.
 
2. Kommentera i detta inlägget varför just DU ska vinna.
Jag kommer meddela i ett nytt inlägg senare vem som har vunnit, ni har fram till Söndag på er.
LYCKA TILL
 
 
#1 - - freja:

Jag ska vinna för att jag verkligen behöver något som kan göra mitt hår bättre. mina naglar bryts av p.g.a mediciner jag tar och mitt hår slutade växa efter jag klippte det kort för några år sedan. efter det har det blivit så slitet.


Har bloggat om tävlingen här:http://frejamarley.blogg.se/2013/november/tavlingstips.html

#2 - - freja:

Jag ska vinna för att jag verkligen behöver något som kan göra mitt hår bättre. mina naglar bryts av p.g.a mediciner jag tar och mitt hår slutade växa efter jag klippte det kort för några år sedan. efter det har det blivit så slitet.


Har bloggat om tävlingen här:http://frejamarley.blogg.se/2013/november/tavlingstips.html