Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Jag älskar mitt fina kakfat

 
Eller fruktfat menade jag såklart =)
 
 
Ser så inbjudande ut, älskar att ha frukt framme på köksbordet, de ska inte ligga längst ner i kylskåpet och ruttna ;-)
 
 
 
 
 
#1 - - Milina:

Fint fat!

#2 - - Crazylicious:

Kakfat är grymma som fruktfat! Ser mycket bättre ut än när det är fullt med kakor! :P
Sv: Åh, men vilodagar är underbara de också! Idag vilar jag och jag skall bara ha det gött och sedan gå all in imorgon igen ;) Hihi.
Åhh, tack tack, så fina ord! Allt är nog så bra som det kan vara och jag kämpar på :)
Kram kram! Hoppas att din helg varit bra?