Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Berry Boost och godmorgon alla härligheter

 
 
Dagens frulle intag
 
Havredryck, acaipulcer, frysta blåbär och banan.
Jag tog cirka 2 dl frysta blåbär, halv banan. 1 msk acaipulver, 1.5 dl havredryck.
 

Till detta åt jag knäckebröd med ost och gurka.
 
 
Känner mig mer utvilad idag, de två senaste dagarna har jag sovit dåligt vet ej om det beror på magnetkudden, nacken känns i alla fall bättre och har inte vaknat med huvudvärk sen dess.
Ont har jag också men inte lika mycket och jag känner mig lite rörligare, men vi får se efter ett par veckor.
#1 - - Afrodite Edreflo:

åh vad gott :D

#2 - - Carina:

Verkade vara en riktigt god frukost!... Snyggt med de lila runda underläggen!på bordet.:)