Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Dagens middag

Kyckling med smak av citron och timjan samt grönsaker med fetaostsås
 
Jag stekte upp champinjoner, rödlök, purjolök, paprika, fänkål, sockerärtor, sparris och zucchini i lite smör och kryddade med salt och peppar.
 
 
 
Kycklingen tillagade jag i ugnen med färsk timjan och citronskivor samt lite salt och peppar.
Såsen är gjord på creme fraiche, rödlök, salt, peppar, fetaost och lite kronärtskockspure.
 
 
Mumsfilibaba
 
 
 
#1 - - Hanna:

Vad gott de där såg ut! Hoppas du får en fin påsk :)

#2 - - LIENE:

mm vad gott!

#3 - - fight4fit:

Inte bra inlägg att läsa när man sitter skithungrig på jobbet! Ser SÅ gott ut :)