Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nu kan jag snart kalla mig snickare =)

Jag börjar faktiskt gilla att bygga möbler från Ikea nu, eller jag hjälper Andreas kan vi kanske säga jag följer ju hans direktiv, men igår satte jag faktiskt upp ett skrivbord utan Andreas hjälp och på egen hand.
Blev även bitter över en sak som hände idag,  när vi fick vår sängram idag var den sönder så nu väntar vi en ny, jag som trodde att den skulle bli klar idag, men icke sa nicke.
 
Vi tog samma byrå som i hallen, vi tycker de är fina och passar in i lägenheten. Vi har kört på mycket vitt än så länge i hela lägenheten men i vardagsrummet tänkte vi köra lite mer färg.
Sen när vi fått in alla stora möbler tänkte vi få upp alla detaljer som tavlor och lampor, vi tänkte oss en liten fotovägg.
 
 
Igår var min syster här och planerade vår 30-års gille som vi ska ha den 10 Maj. vad jag längtar.
Vi tänkte bjuda på mat från alla världens hörn och vi tänkte oss en egen lite drinkbar med fruktiga drinkar.
 
Mitt under planeringen hann vi med att laga en underbar middag tillsammans, blir alltid någon spännande rätt med syrran i köket.
 
Spenatsoppa med härlig fisk.
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

MMM... så gott det ser ut! Gillar inte spenat men jag skulle säkert våga prova den där goa färgklicken! Ja du vännen jag tycker du som du älskar också snickra och sätta ihop grejor men ibland kan IKEAS beskrivningar vara lite knepiga haha...Du ser du kan ju Kramelikram o tack för samtalet igår :)Angelnrone♥

Svar: Hihi, tack ja den tycker jag du ska prova =)Andreas är faktiskt dukt på att läsa beskrivningen, han vet nästan direkt vad som ska göras sen följer jag direktiv. mycket roligt faktiskt =)
Tack själv, hoppas du får en fin kväll, nu ska jag börja på maten. Kramilikram
Tess