Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nu ska vi snart på fest =)

Nu ska snart jag och Andreas iväg på fest och jag håller på att fixa till mig, det är så himla kul att fixa till sig ibland. Känner sig som en annan människa nästan. Jag har lockat håret, målat naglarna och sminkat mig och så här blev resultatet.
 
 
 
 
 
Fick till sminkningen bra idag tycker jag...
 
 
 
Mina fina naglar, kan säga att det inte var som målade. ;P
 
 
 
Ha nu en underbar valborg och nu hoppas vi att 2014 blir en fin sommar med bra väder och massa äventyr.
 
//kärlek från Tess
 
#1 - - Erica:

så vacker du är! <3

Svar: Tack snygging.
Tess

#2 - - Hanna:

Vad fin du är! Kram :)