Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Super Smoothie

Idag körde jag på en riktig super smoothie till frukost
 
Den innehåller, naturell yoghurt, fryst banan, frysta hallon, frysta blåbär, fryst mango, acaipulver och gojibär som jag la i blöt innan jag mixade smoothien i blendern. Mycket god smoothie och denna kan jag verkligen rekommendera att ni provar.
 
Jag tog cirka
 
1 dl yoghurt, 0.5 fryst banan, 2 msk fryst hallon, 2 msk fryst mango, 2 msk fryst blåbär, 1 msk acaipulver, 2 msk gojibär + lite vatten.
 
 
#1 - - Sophia:

Åh vilken dunderdryck, det lät jättegott. Måste prova!

#2 - - Amanda [SPONTAN]:

Lät gott :)

#3 - - Neeve:

Va gott :)

Just nu har du chansen att vinna fiberfin på min blogg!
http://neeve.blogg.se/2014/april/tavling-2.html