Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Tillbaka i tiden i helgen!!

 
I helgen besökte jag och min kusin och hennes barn Fredriksdal i Helsingborg där man kan kolla på olika blommor, djur och trädgårdar. Man får följa en spännande vandring som sätter fokus på historiska byggnader och på hur livet i stan och landsbygden såg ut under slutet av 1800-talet, sånt här tycker jag är super spännande.
 
Kolla in vår spännande tur
 
 
 
 
 
Örtgården
 
Nyfödda lamm, vilka sötnosar =)
 
 
 
Gårdarna från 1800-talet
 
 
Söta töserna =)
 
 
 
 
Apotek
 
 
 
Frisörsallong
 
 
 
Tandläkaren, dit ska man inte titta in om man har skräck för tandläkare.
 
 
En liten tjej är ute och går. =)
 
 
Hejdå för denna gången!!
 
 
 
#1 - - Ida:

fy tusan, vad fint!

#2 - - Hanna:

Vad fina bilder :)

#3 - - Angelnrone:

Ja där e jättemysigt! Där gick jag som liten varje helg - nästan och nu är min dotter och hennes familj där lite då och då. Det är så kul att se hur det såg ut förr i tiden och alla de små djurbebisarna. Sen har de ju ett fint Café också väldigt mysigt att sitta. Jag kände igen alla dina fina bilder. Kram på dig Angel♥

Svar: Hej angelnrone =)Javisst är det vackert där, fick fick se nyfödda lamm och de var så söta. Jag gillar också att se hur det var förr, sånt har alltid intresserat mig. =)
Hoppas du har en underbar valborg, nu hoppas vi på att sommaren håller i sig. Massa goa kramar
Tess