Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Underbar strandpromenad

Har haft ont i halsen nu ett par dagar och har inte vågat träna, lite dumt att chansa.
Istället tog vi en strandpromenad i detta underbara vår väder, perfekt start på dagen. =)
 
Kolla vilka vackra bilder jag tog med mina mobilkamera, hoppas jag kan förmedla samma lugnhet som jag kände idag genom bilderna.
 
 
 
Råå har finast stränder i Helsingborg och en mysig hamn.
 
 

Älskar svanar, de är så vackra och vi möte flera under vår strandpromenad.
 
 
Detta kan faktiskt vara bättre än ett svettigt crossfitpass ibland, i alla fall för själen. =)
 
Massa kärlek från Tess