Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Favorit sommarbilden =)

Hihi, tack för skjutsen världens sötaste Julia!! Snällt att jag fick ta mig en tur i din bil, fast att jag knappt fick plats var det en härlig tur, hihi!!!
 
 
Tutt Tutt
 
#1 - - angelnrone:

Hej vännen! Man skulle nästan kunna tro det e din lilla kicka:) sänder en varm o mysig hälsning från Alcudia! Underbart Allting!!! Imorgon ska vi på Rod Stuartfton!!! Brunbränd e man o har en så mysig lägenhet (2:a) m full havsutsikt o över hela poolen m.m. tyvärr har jag lyckats bryta 2 tår till härnere (suck o aj) känner inte mina tår o lyckades slå in de i soffkarmen nertill! Nix pix inte det var det någon alkohol med i bilden så ka det gå ändå! Du kan tro vår underbara städerska har gjort vackra blommor av handdukarna En andlig blomma kan inte komma ihåg just nu vad den heter men så vacker! Massa goa kramar från ett underbart Spanien din vän Angel♥

#2 - - angelnrone:

Hej vännen! Man skulle nästan kunna tro det e din lilla kicka:) sänder en varm o mysig hälsning från Alcudia! Underbart Allting!!! Imorgon ska vi på Rod Stuartfton!!! Brunbränd e man o har en så mysig lägenhet (2:a) m full havsutsikt o över hela poolen m.m. tyvärr har jag lyckats bryta 2 tår till härnere (suck o aj) känner inte mina tår o lyckades slå in de i soffkarmen nertill! Nix pix inte det var det någon alkohol med i bilden så ka det gå ändå! Du kan tro vår underbara städerska har gjort vackra blommor av handdukarna En andlig blomma kan inte komma ihåg just nu vad den heter men så vacker! Massa goa kramar från ett underbart Spanien din vän Angel♥

Svar: Hej fina angel, åh vad kul att höra ifrån dig =)Amen stackars dina tår, hoppas du haft en underbar semester ändå, du får visa massa bilder sen, massa goa kramar från Tess =)
Tess