Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mannen stod för middagen igår =)

Inte alls fel med dukat bord när man kommer hem från jobb, trött och sliten och så möts man av dofter från köket. Igår bjöds det pepparbiff, potatismos och en god pepparsås med grädde.
 
Pepparsåsen är gjord på peppar och grädde, lagad från hjärtat. Andreas får verkligen till smakerna i såserna. Han får kanske ställa upp i Sveriges mästerkock i år, hihi
 
Får be honom gästblogga i min blogg någongång så ni får hans härliga recept. *blink, blink*
 
 
Stekt lök passar fint till mos och pepparstek
 
 
Pepparstek och sparris passar ihop
 
 
Tack för maten älskling =)
#1 - - Hanna:

Det där ser super mums ut! Hade varit super roligt om han gästbloggade på din blogg någon gång! Har han en egen blogg? :)
Sv: Allt är bra med mig! Jag har inte heller varit så mycket på bloggen i sommar och dessutom har jag varit utan internet nu de senaste veckorna. Hoppas allt är bra med dig! Kramisar! :)

#2 - - ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥:

Vad gott. :)