Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Bananpannkaka med äpple och acaipulver


Tröttnar nog aldrig på dessa snabba och enkla pannkakor
 
Jag tog 2 ekologiska ägg, 1 banan, 1 msk fiberhusk. Mosa bananen och vispa samman med äggen, lägg sist ner fiberhusk och rör om, låt smeten vila några minuter.
Stek pannkakorna på båda sidorna tills de är gyllenebruna i kokosfett.

 
Riv äpple och krydda med kanel, strö över lite acaipulver...
 
 
#1 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Är det fiberhusk som binder samman det? :) Låter riktigt gott :)

Svar: Jajamensan så sant så =)Tycker att fiberhusk binder bra!!
Tess