Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Flytt på gång =)

Gud vilken röra vi har i vårt hem nu, knappt att man står ut men vi fick i allafall iväg ett stort last idag.
Som ni säkert förstår måste jag priotera bort bloggen ett par dagar nu, imorgon kommer mamma hit och hjälper till att städa och på måndag ska jag ner till banken och göra det sista med köparen.
 
 
 
Vi har hyrt en lokal där vi slänger in alla våra prylar tills vi hittat vår nya lägenhet, vi letar för fullt och det är ganska stressande att inget veta, men det ordnar sig någongång, hoppet är det sista som lämnar denna själ...
 
Hoppas ni har det bra där ute i världen så hörs vi snart igen..
 
#1 - - Magda:

Lycka till!! :) vad spännande!

Svar: Tack min snygging,
Tess