Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Min sista detox dag =)

 
Ohlala, detta ska firas....imorgon...
 
När jag tänker igenom hela detoxen så har det gått relativt bra, men jag ångrar lite att jag startade detoxen mitt under lägenhetsförsäljningen, för det har varit för mycket att göra där och jag har inte riktigt kunnat fokusera på detoxen fullt ut.  Efter detoxen kommer jag i alla fall äta lite av samma mat, jag kommer börja äta mer av mjölkprodukterna som jag försökt lägga år sidan under detoxen. Har försökt hålla mig till enbart kyckling, fisk och skaldjur men jag har syndat där några gånger med blandfärs.
Annars har jag skött mig bra. ska bli kul att få återkomma till sin normala kost och slippa fundera allt för länge på vad man ska äta, det blir lite svårade att komma på recept. =)
 
 
Pure Cleans har varit ett bra stöd under detoxen, den har hjälp mig hålla igång magen och man känner att det hälper kroppen att rensa plus att man får lite mer motivation när man äter pure cleans eller annnan detoxprodukt. Pure cleans är  den bästa detoxprodukten jag har provat och då har jag provat ganska många.
 
Dagens budskap från min tepåse =)
 
 
 
Idag blev det en jordgubbssmoothie med banan, apelsin och havremjölk, yammi yammi
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hej svejs i Lingonskogen!
God smoothie, men det lilla citatet var ju så fint I like it! Massa kramisar Angel♥

Svar: Tack så mycket Angel =) Älskar de söta små budorden när man dricker te, så sött =)
Godnatt och dröm sött =)
Kramar i massor
Tess