Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Camping i Våxtorp

Nu är vi hemma efter en underbar vistelse i Våxtorp, de har en fantastisk camping där mitt ute i skogen.
Jag och sambon hyrde en stuga fredag till söndag och föräldrarna bodde i husvagn.
 
Här kommer underbara bilder som jag har tagit under helgen och jag berättar mer till varje bild.
 
Mysig uteplats vid päronens husvagn. Här njöts det av både mat och dryck.
 
 

Helbild, husvagnen längst bort bodde min styvpappas syster och hennes famil i.
 
 
 
Gottar mig ute i solen.
 
 
 
En stuga vid sjön där vi brukar fiska, underbart vacker natur. Älskar lugnet och att allt speglar sig i sjön.
 
 
 
Min frukost varje morgon, jag bjöd med mig till de som ville. 
 
 
Bokläsning och avkoppling vid sjön. 
 
 
Här fiskade vi upp dagens middag, tog oss ett par timmar. Några fiskar grillade vi och andra rökte vi senare under kvällen.
 
 
 
 
 
Sambon fick den största fisken, bra kämpat.
 
 
Gott med regnbågslax
 
 
Söt liten groda, tycker de är så himla söta.
 
 
 
Morbror och ett glatt gäng kämpar med fiskandet.
 
 
Mamma på städhumör =)
 
 
Här är den allmäna grillplatsen på campingen. 
 
 
Det var jätte gott med rökt lax, mums.
 
 
Till fisken åt vi grillad majs, melonsalsa med fetaost, grillad sparris med bacon samt potatis.
 
 
Campingen är känd för deras fotbollsgolf, Tess kom trea. =)
Fotbollsgolf är som golf fast man sparkar på en fotboll istället och tanken är att man ska ta sig igenom en hel bana med massa hinder.
 
 
Dessa vackra foto tog jag under vår promenad i skogen.
 
 
Här kom vi förbi en liten gård som hade massa djur, mysigt.
 
 
 
 
 
Campingen har en badtunna man kan få hyra under hösten, får kanske återkomma då för detta ser ju riktigt trevligt ut.
 
 
Sista bilden, syrran och Jocke samt lille Kenzo kom också på besök, de följde med oss på ett litet ävertyr ute i skogen.
 

 Sista bilden nu, hoppas vi snart återvänder till denna mysiga lilla camping som ligger lugnt mitt ute i en skog. Våxtorps naturcamping är päronens favorit plats och jag kan absolut förstå varför.
 
Ha en bra dag alla som tittar in, nu har jag snart semester och det behövs verkligen känner jag.
 
Må gott// Tess
 
En kommentar publicerat i Bilder
Taggar: camping, fotbollsgolf, laholm, regnbågslax, stuga i skåne, våxtorps naturcamping
#1 - - Angelnrone:

Mumelimums!!! Rökt lax får nog fixa en sån nån gång de e gott m rökt fisk o räkor ( köpte jag häromdan) ni bodde ju verklugen fint eller naturskönt tänk att få springa där i gröngräset i "Evadräkten" o sedan ta ett härlugt morgon o kvällsdopp my Good så mysigt asså kram fr din vän o snart "jobbekompis" Angelnrone

Svar: .Tack så mycket, ja det var super mysigt och laxen ska vi inte prata om :PJa just det, trivs du med *Evadräkten*, jag bara älskar mig, längtar till höst när man kan få krypa ner i den och gosa, massa kramar.
Tess