Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Fiske i Ringsjön =)

Igår var jag, andreas och päronen ute och fiskade i Ringsjön, mycket trevligt äventyr.
 
 
Vackra båtar och en liten mini hamn.
 
 
 
Snygg frilla man ligger inne med, hihi
 
 
Minsta fisken vi fick, den släpptes tillbaka igen. Tack och lov.
 
 
På båten mitt ute i Ringsjön njut vi senare av solnedgången som var så vacker!!!
 
 
 
 
Nu var äventyret slut för denna gången!!
 
#1 - - Angelnrone:

Hej fina vännen! Åh så mysigt ni har haft det! Underbara bilder speciellt de i lila skymning min favvisfärg:) Önskar jag vore med speciellt på fisketuren. En sån där natursemester ger ju massor av ny härlug energi som räcker länge! Massa goa kramisar fr mig t dig Angel♡♡♡

Svar: Hej min goa =)Ja där fick man faktiskt massa energi och lugn, att mysa vid en solnedgång är aldrig fel, massa goa kramar =)
Tess