Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Lite sommarbilder =)

Här kommer lite sommarbilder från den senaste tiden!! Värmen håller i sig och det känns underbart!! Vilka underbara kvällar vi haft nere i Skåne och snacka inte om solnedgången, där pratar vi kärlek i luften. =)
 
Världens sötaste rumpor!! Hihi
 
 
Bad och skoj, havet ger så mycket energi!!
 
 
Mys och picknick nere vid stranden!!
 
 
 Nöjd med denna bilden som är tagen från min mobil.
 
 
Här börjar solen gå ner, så vackert.
 
 
Lilla söta Kenzo när jag passade honom i helgen, älskade att jaga denna bollen.
 
 
Sist men inte minst, lilla jag!!!
 
 
 
 
 
#1 - - Hanna:

Super härliga sommar bilder! :)
Jag har en fråga eller några frågor om detox, har läst lite om de på nätet och även läst om de här på din blogg, men hade du inte kunna ge lite tips på vad man kan äta till frukost, lunch, middag och mellanmål? Jag har tänkt prova detoxa i 14 dagar i slutet av sommaren men känner mig lite förvirrad av allt jag läst och hade gärna vela ha lite tips :)