Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Grillning hemma hos svärföräldrarna =)

 
Låt bilderna tala för sig själv, hihi
 
Tomten hade visst glömt ta med sig julgranen i vintras så den fick stå kvar, =)
 
 
 
Någon som inte vill vara med på foto i bakgrunden, *fniss*
 
 
Fika med ost och sylt, så himla gott.
 
 
Kajsa (min svärfar) heter egentligen Kaj men kallas Kajsa gör sitt jobb vid grillen, tack för det goda köttet svärfar. =) 
 
 
Najs, grillmästaren =)
 
 
Mattias och Fridas söta dotter Vera är cool i glasögon =)
 
 
 
#1 - - Heléna:

Så härligt det ser ut! Gott med grillat och härligt med solsken :)
Massor av kramar :)