Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nu flyttar vi =)

 
Så här såg det ut i morse när halva skaran hjälpte oss att flytta. Imorgon ska vi bara flytta allt från syrrans lägenhet och sen städa, sen börjar allt jobb i nya lägenheten men det är bara roligt.
 
Jag och syrran har börjat planera inför vår 30års fest till helgen också, ska bli så skönt att komma iväg och roa sig lite, jag har aldrig varit på Öland och det ska bli spännande.
 
Vi tänkte göra lite roliga lekar på dagen och sen grilla och dricka gott på kvällen, kommer bli riktigt kul detta och lite annorlunda.
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Åh vad kul! Lycka till med allt så kul d blir för er. Nu kan ni handla ekonomiskt med storhandla o lägga i kyl o frys som räcker till lite mer! Tänker på er kramisar Angel👍😉

Svar: Hej fina =)Tack så mycket, hihi ja jag längtar tills vi ska storhandla, så man slipper handla var eller varannan dag. =)
Hoppas allt är bra med dig, massa goa kramar.
Tess

#2 - - Heléna:

God morgon!
Lycka till med flyttbestyren! Hoppas du hinner vila lite också och komma ut i det härliga solskenet och samla D-vitaminer :)
Öland är fantastiskt - älskar verkligen att vara där! Vart på Öland ska ni vara?
Massor av kramar :)

Svar: Godmorgon, ja här hinner vi tyvärr inte vila, lika bra att få allt gjort. =)Ja det är underbart att komma ut i solen nu när våren är här, hoppas allt är bra med dig också. Jag vet faktiskt inte vart vi ska, jag bara hänger med. haha =)
Håll utkik i bloggen sen, för det komma komma massa bilder =)
Kramar
Tess

#3 - - Heléna:

God morgon!
Här är allt bara bra och massor att göra som vanligt, men ska försöka hinna med att röja upp på balkongen idag och passa på att njuta lite av solen då.
Ser fram emot bilderna från Öland - hoppas verkligen ni får jätteskoj!
Kramar :)