Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Vårt nya kök!!

Åh vad jag längtar till att få laga en riktig god middag i vårt nya kök och nu är det nära. =)
Tackar även vår älskade diskmaskin för att du tar över det tråkigaste av allt, nämligen att diska!!! :P
Matlagningen kommer jag garanterat att njuta av i detta kök, lovely home!! 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Åh så mysigt vännen ja det där köket såg jag ju i mitt inre så även lekplatsen nedanför. Kul att få höra att det var så med. Kram Good luck! När får jag komma:)Angel♥

#2 - - Angelnrone:

Åh så mysigt vännen ja det där köket såg jag ju i mitt inre så även lekplatsen nedanför. Kul att få höra att det var så med. Kram Good luck! När får jag komma:)Angel♥

#3 - - Heléna:

Jättefint kök!
Kram :)