Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

C-vitamin, magnesium och antioxidantbooster

Godmorgon nu är det snart träning som gäller för mig och jag har precis ätit havrekrossgröt med acaijuice och gjort en drink på massa nyttigheter.
 
Baobab drink med lime och agave
 
Mixa ihop vatten från ett glas, 1 msk baobabpulver, 1 tsk agave och 1 klyfta lime + 1 till dekoration.
 
 
Baobabpulver fyller kroppen med C-vitamin, magnesium och massa antioxidanter.
Baobab fruktpulver kommer ifrån det afrikanska baobabträdet.
Smaken påminner lite om päron och grape, väldigt syrligt och gott.
Förutom allt annat nyttigt innehåller baobabpulver mer än 50% fiber samt flera mineraler.
 
Denna drinken är också perfekt under en detox som mellanmål eller om man bara är sugen på något gott. =)
 
 
#1 - - GoForFit:

Såg ju riktigt smarrigt ut! :)

#2 - - Ulrika:

Hej!
Kan man dricka detta när man kör LCHF?
Kram Ulrika