Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Boktipset

Nu har jag köpt in en ny mycket intressant bok på jobbet, gott utan socker heter den.
Recepten är välgjorda och enkla, man behöver inte 100 olika ingredienser för att lyckas.
Man använder hälsosamma ingredienser och recept både på bakverk, maträtter vid olika tillfällen, kan varmt rekommendera denna bok.
 
I boken får du även fakta och socker och hur det påverkar vår hälsa negativt, alla recept är dessutom glutenfria. Älskar boken redan...kanon bra julklapp till sina nära och kära också. Tror jag redan vet vem jag ska ge denna i julklapp till.
 
Boken finns att köpa på Life
 
 
Första receptet i boken