Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Outlander

Måste bara få tipsa er om en helt underbar serier jag precis börjat följa, tror nog inte jag är ensam om det. hihi
Älskar historien i filmen och skådespelarna, http://sv.wikipedia.org/wiki/Fr%C3%A4mlingen_%28roman_av_Diana_Gabaldon%29, klicka här om nu är intresserade av handlingen, jag har dessutom läst en av böckerna.
 
 
 
 
 
Någon som älskar serien lika mycket som mig? Har ni inte sett det....GÖR DET...
Nästa år kommer de ut med säsong 2...väntar med spänning...
 
#1 - - Angelnrone:

Hej vännen! Den här verkar intressant! Får väl ta en liten kik (på playkanalerna) när jag är själv, för jag tror inte sambon gillar sånt det ska vara thriller för hans del hihi... massa goa kramar från mig t dig trevlig helg see You at monday! Ska bli kul o spännande med lite ny energi i naturen! Angel♥

Svar: Hej angel =) Ja du måste verkligen se denna serien, tror faktiskt att du hade älskat den lika mycket som mig. Ska bli kul med skogen imorgon, meditation för själen. =)Kramar i massor till dig också.
Tess