Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Sommar och höst

Jag ser en tjusning i båda årstiderna, på sommaren älskar jag mycket i livet, campinglivet, de ljusa kvällarna, skogen , de sena nätterna och alla söta klänningar man får bära upp!! Fast på sommaren kan jag uppleva lite stress också, allt man vill och ska hinna med, jag är en person som vill mycket hela tiden och blir det inte som jag tänkt mig blir jag lätt besviken.
 
 
Njuter vid björken
 
 
När hösten börjar närma sig, hamnar jag i idè som björnen, hihi. det känns som det i alla fall, jag stressar ner, njuter mer i hemmet,(särskilt i vårt nya hem), tända ljus och värma sig med gosiga kläder är någon som jag älskar, samtidigt som man stressar ner och kommer till ro är det lättare att dra igång andra trevliga projekt.
 
Här har ni mina fårullstofflor från Life
 
 
På hösten brukar jag och sambon passa på att besöka SPA hotell och övernatta, känner att det skulle vara behövligt just nu, kommer vissa er en kräm sen som jag använder på kroppen som är vårdande nu när det börjar bli kyligare. Håret får också sig en boost av den fantastiska arganoljan, som jag masserar in i topparna efter tvätt, håller topparna och håret friskt.