Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Sorterat bilder i datorn

Alltid lika roligt att titta igenom gamla foton, vilka underbara minnen man blir påmind om. Minnen från våra resor är nog de bästa, hoppas det blir fler resor inom snart framtid, vi har pratat om en särskild resa till vår, andy har ju precis fyllt år och jag älskar att ge upplevelser i present.
 
En vacker bild på mig och Andy, gjorde en fin ram om oss.
 
 
Gammal bild på mig och min älskade tvillingssyster
 
 
 
Karin, Martin. Andy, jag och ett annat par som vi inte kände. haha minns faktiskt inte varför de sitter med, men det gör ju inget, vi ser ju ut att ha trevligt i alla fall. =)
 
 
Jag och mamma poserar tillsammans, lika som bär sägs det
 
 
Puss puss
 
 
Vilken tuff brud man var förr i tiden =)
 
 
Kvällsdopp i det blå med Seppo och Karin
 
 
Vacker bild från Kullaberg, en av Skånes vackraste platser man känner sig nästan utomlands när man är där.
 
 
 

Är nog inget för den höjd rädda =)
 
 
Men visst är det värt allt klättrande när man får denna vackra utsikt?
 
 
Sist men inte minst en vacker bild från Florida
 
 
Nu har jag ont i fingrarna av allt klickande, nu ska jag lägga mig ner och titta på min serie. Outlander...
#1 - - Angel:

Hej Tess! Åh vad många fina bilder! Du o syrran var så fina på d ena kortet! Kramisar o trevlig måndagskväll missa inte slottet;)
Angel♥☆

Svar: Hej angel, tack så mycket vad roligt att höra. =) Jag såg slottet igår men de andra avsnitten har nog varit mer spännande, vad tyckte du?
Hoppas du får en underbar dag, massa goa kramar från Tess
Tess