Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Ny hälsodryck

 
 Svartvinbärsdryck, bären är fyllda av antioxidanter, c-vitamin, järn, selen, k-vitamin, e-vitamin, kalcium, fibrer och folsyra. Bären innehåller dessutom omega-6 (GLA) som kan lindra vid PMS och klimakteriebesvär.
 
Acaiplanets svartvinbärsdryck är helt utan tillsatt socker, smaken upplevs lite sur, vilket jag gillar. När man dricker denna dryck känner man hur kroppen fylls av nyttigheter.
 
 
 
 
#1 - - Sara:

Låter som en supergod dryck :)

#2 - - MADDISENJ.SE:

åh gott, bra tips!