Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nyttig middagstips

 
Rotsaker, torskryggfile med senapsås och grönsaker.
 
Palsternacka och sötpotatisen rostades i ugnen på 220 grader cirka 30 min, salta och peppra och ringa över olivolja innan besöket till ugnen.
Blomkål och broccoli är goda grönsaker till, de ska bara kokas upp med salt i cirka 10 min,
 
 
Torskryggfilen är tillagad i ugnen på 220 grader cirka 15 - 20 min, peppra, salta och ringa över olivolja innan tillagning.
Såsen är gjord på matlagningsgrädde (15% fett), senap (skånsk), salt, peppar och lite sås från fisken i ugnen. Om man vill kan man reda den med lite maizena mot slutet.
 
 
Mums, så gott att jag blev sugen på att laga denna rätt idag igen.