Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Pizzaomelett

Igår fick vi rester över från vårt pizzabakande och jag kom på en brilliant idè att göra min egen pizzaomelett till frukost. =)
Ibland får man lyxa till det så här en lördagsmorgon tycker jag, tror också att jag behöver äta en stadig frukost innan jobb, igår hade jag fullt upp och jag tror det kommer bli samma idag.
 
Recept: 1 -2 portioner
 
halv röd paprika
1 dl strimlad rökt skinka
1 - 2 stora champinjoner
3 ägg
0,5 dl mjölk
kryddor
handfull riven ost
 
Gör så här:
 
Börja med att snabbt steka upp champinjoner, skinka och paprika i olja.
 
 
Blanda ägg, mjölk och valfria kryddor, jag tog svartpeppar, himalayasalt, paprikakrydda och vitlökskrydda.
Häll sedan över äggblandningen i stekpannan, strö över osten. Stek omeletten på svag värme tills den är klar.
 
 
Nu är den klar, den blev perfekt. Krydda med lite oregano. Om ni har blir det säker gott med lite ruccolablad också.
 
 
Ha en underbar dag mina fina läsare... Kramilikram
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Mums :D bra tips

#2 - - freja:

Yummie! :)

#3 - - Hanna:

Mums vad gott de lät! Hoppas du får en fin helg, kram :)