Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Barnvakterna =)

Denna helgen har vi varit barnvakter till världens sötaste Ebbot, vilket goding.
Har varit super mysigt, lillasyster har också varit här med en kompis så vi har haft lägenheten full hela helgen.
 
Nu vet ni säkert vad jag ska göra, slappa och titta på valvakan, vilka tror ni vinner? Jag tror socialdemokraterna vinner.
 
Söta bilder från helgen som gått.
 
Gulliga killar
 
 
 
Tess underhåller Ebbot, eller är det Ebbot som underhåller Tess?
 
 
På tal om annat älskar jag denna bild som jag har tagit på kullaberg i somras.
 
 
Hoppas att ni får en underbar fortsatt söndag. Imorgon börjar en ny arbetsvecka som jag ser fram emot.
Ska beställas nya varor och planering inför kommande event och kampanjer.
Nästa vecka kommer dessutom ett nytt nummer av Lifelife ut, som kan hämtas gratis i din Life butik eller skickas hem om du är klubbmedlem.
 
vInk, vink
#1 - - Susanna Maria J:

Oj den sista bilden skulle jag vilja måla :) Sjukt fin!

Svar: Hej, får du så gärna göra =)Vore kul att se resultatet sen ;P
KRAMAR
Tess

#2 - - Hanna:

Vad roligt att vara barnvakt! :)
Sv: Ja, samma här! Varm choklad, stickade tröjor och haldsukar hör hösten till :)

#3 - - Anonym:

Gulliga kort! Ja det är härligt med barn o små bebisar...♡♡♡ Vilken underbar bild o så kul att någon vill måla av den! Är den så blå i sig själv eller har du gjort om den i ett bildredigeringsprogram? Underbar bild vilken tavla den kommer att bli! Hoppas allt väl med er men det ser man:):) Ring mig när du åker t jobb idag vännen kramelikram Angel♥☆

Svar: Tack så jätte mycket =)Jag har ett bildprogram som heter kvadfoto pro + som är jätte bra om man vill beskära bilder, ändra kontrast, filter osv, är super nöjd med det programmet, väldigt enkelt att piffa till sina bilder =)
Kramar i massor
Tess