Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Godaste mellanmålet på länge!!

Turkisk yoghurt, frysta hallan/blåbär, hackade hassennötter, mandelspån och agave som jag ringlade över.
Hur enkelt och gott som helst. =)
Såklart även nyttigt, hihi!!
 
Nu ska jag fixa dagens middag, syrran kommer på besök och äter hos mig, ska även fixa en liten dessert,
känner att syrran är värd det. Ha en underbar kväll. Lägger upp recepten senare eller imorgon.
 
 
#1 - - Susanna Maria J:

Å men mums!

#2 - - angelnrone:

Åh så mumsigt det såg ut! Hoppas d gick bra idag kram Angel

Svar: Tack angel =) Tack, jo det gick jätte bra. Hoppas det fortsätter bra nu också. Massa gosiga kramar till dig, hihi
Tess