Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Grillfest med goda vänner

Igår var vi grillparty hos Jessica och Niklas, är fortfarande mätt och belåten. Det blev en fin premiär med både grillmat och utomhuslekar, nu är sommaren äntligen här och det känns underbart. Nu hoppas vi på fler fina sommardagar som vi kan njuta av hela sommaren.
 
Vi kan väl börja med en selfie när vi ändå är igång. =)
 
 
Hoppilihopp
 
 
Jag fick lite motion på studsmattan
 
 
Perfekt vilopaus i solen
 
 
 
En söt liten valp kom på besök
 
 
Andy mitt i lek
 
 
 
Grillen är i full gång
 
 
Myspys
 
 
 
Grillspätt
 
 
Hemlagat vitlöksbröd, super gott
 
 
Tomater, grillspätt, coleslaw med ananas, potatissallad, grillade blandade grönsaker, tzatziki och en liten sallad på melon och fetaost.
 
 
I helgen hann vi även med en studentfest, här har ni min outfit =)
Ser tyvärr inte jätte tydligt men jag hade på mig mina favorit ÄNGELöronhänge som jag fick av Eva-Lena när jag fyllde år.
 
 
#1 - - Angelnrone:

Hej svejs!

Åh det såg ju kul och gott ut!
Speciellt vitlöksbrödet föll jag för mmmums...
Kan man få receptet? :)
Alltid kul med lite grillning, lekar tillsammans med vänner och familj, man blir ju liksom "barn" på nytt igen bara solen visar sig:):)
Kul att du gillade örhängena jag gjort (det borde kanske ha varit på lite närmre håll man ser de inte så bra, men de matchade dina gröna ögon!
Massa goa kramisar från Angel♥

Svar: Hej angel =)Tack så mycket, jag kan kanske höra med hon som bakade om receptet? Så kan du få det på torsdag när vi ses? =)
Ja jag älskar verkligen örhängena, de är så vackra =) kommer ha dom i USA också som ett skydd, hihi så inget händer oss...massa goa kramar från Tess
Tess