Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Snart en ny dag i San Francisco

Idag tänkte vi åka buss runt hela staden, den kommer ta över 2 timmar och man kan hoppa av och på vid alla sevärdigheter. 
 
Jag och min kartläsare :) 
 
 
 
 
The golden bridge på lång håll, den ska vi åka över idag med buss. 
 
 
Igår åt vi dessa fantastiska cheesecake på cheesecake faktory. 
 
 
Staty vid union square
 
 Vägen nere vid hamnen
 
 
Hörs sen ♡♡♡
#1 - - Robex Lundgren:

finna bilder

#2 - - Angelnrone:

Åh så mysigt det ser ut! Ha en riktigt mysig dag! Själv ska jag träffa min läkare snart... 😯men det blir nog bra i slutänden. Broadway såg jag wow kramisar I massor Angel 💖