Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Vacker låt

Denna låten gick rakt in i mitt hjärta, underbar låt, underbar röst och massa känslor.
 
#1 - - Angelnrone:

Hej fina!
Ja den är så vacker en text som många känner igen sig i... Jag har skivan och hon är en av mina favoritartister what a voice! Hennes låtar har så sanna o betydelsefulla texter.
Sänder kärlek o massor av kramisar till dig
Angel☆♡☆

#2 - - Angelnrone:

Hej fina!
Ja den är så vacker en text som många känner igen sig i... Jag har skivan och hon är en av mina favoritartister what a voice! Hennes låtar har så sanna o betydelsefulla texter.
Sänder kärlek o massor av kramisar till dig
Angel☆♡☆

Svar: Hej fina angel, Ja jag håller med dig, tror också väldigt många känner igen sig i låten, hennes röst är fantastisk. ♡♡♡ Hoppas du har en fin helg, kramar i massor ♡♡♡
Tess