Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Mobilbilder från den senaste tiden!!

Inte ofta jag tar foto med min mobil längre, roligare med finare bilder från systemkameran men ibland orkar man inte ta med sig den stora och klumpiga systemkameran. =)
 
Igår var jag ute med mina kära kollegor och åt fondue, herregud vad mysigt och gott. Här har ni mig och fina Nina.
 
 
 
Me in action. =)
Begriper inte varför bilden är så liten. försökte förstora den men det verkade inte gå tyvärr.
 
 
 
 Maria kyrkan som ligger nära restaurangen.
 
 
Jag sittandes utanför kyrkan
 
 
 
 
 
För några veckor sedan besökte jag och Eva-lena kyrkan efter en mysig lunch tillsammans, där kan man tända ljus och bara känna lugn och ro.
 
 
Denna bilden tog jag när jag var ute och gick med Kenzo, syrrans älskade hund.
Området heter pålsjö och ligger ganska centralt och nära till stranden.
 
 
Vi promenerade ner till stranden, medan jag njöt av havsutsikten smaskade Kenzo på lite alger, härligt...
 
 
Vink, vink