Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Golden bridge, japanese tea garden, painted ladies och spårvagnar

Jag har förälskat mig i denna staden. Orkar inte skriva mycket mer text. Vi låter bilderna tala för sig själva. :) 
 
Golden bridge, magisk känsla att åka över bron. 
 
 
Painted ladies söta hus i San francisco 
 
 
Japanese tea garden, finaste parken jag skådat.
 
 
Vackra fiskar, natur och träd
 
 
 
 
Golden park
 
 
 
Vi åkte de älsta spårvagnarna i staden, den minns jag att jag drömde om som barn, ni som sett den otroliga vandringen förstår nog varför. :) 
 
Nu lämnar vi san francisco idag och beger oss vidare mot yosemite. ♡♡♡ 
 
Vi hörs 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Så vackra bilder! Underbara hus och mysigt teahaus med Buddha o mysiga bonsaiträd så romantiskt Kramelikram Angel😇

#2 - - Angelnrone:

Så vackra bilder! Underbara hus och mysigt teahaus med Buddha o mysiga bonsaiträd så romantiskt Kramelikram Angel😇

#3 - - Ch:

Ser helt fantastiskt ut!! =)

Svar: Tack =)
Tess