Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Nu drar vi till Usa på roadtrip =)

Godkväll Sverige =)
 
Imorgon tidigt tar vi tåget till köpenhamn som ska ta oss hela vägen till san francisco , där kommer vår fantastiska resa att börja.
Vi kommer hinna med las vegas, san diego, los angels och massa nationalparker som Grand Canyon, yosemite och death valley. Jag har börjat få lite resefeber och har varit lite orolig. Jag är inte jätte glad över att flyga men vad gör man inte för att resa! Jag har tyvärr även fått början på ryggskott och kan knappt gå men förhoppningsvis känns det snart bättre igen, kunde ju varit värre....nu ska vi fixa det sista innan vi går mot sängs. Jag är så förväntansfull och har fjärillar i magen.
 
Haha självklart ska vi ta en fin selfie på detta. Jag kommer uppdatera vår resa här på bloggen. Tyvärr får ni bara mobilbilderna nu under resans lopp sen när jag kommer hem lägger jag upp bilderna från systemkameran.
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Wow;);) Halloj snyggingar!

Hoppas inte ni ska åka tåg ända till San Fransisco hihi...
Jag önskar er en riktigt fin semester och ser fram emot lite bilder speciellt ifrån Grand Canyon och Indianreservatet so nice!
Tess det kommer att gå bra ska du se försök att röra dig lite grann på planet (om det går), så du inte sitter i samma ställning så ska du se att ryggskottet lättar! Tog du ett bad med havssalt som jag föreslog?
Tänker på dig (er) såååå... avis men för många timmar för mig, men du har ju varit där förr så du fixar detta!

Massa goa kramisar take care - over there!

Din vän Angel kommer att sakna dig very much!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Svar: Hej fina angel =)Hehe, när tack och lov inte tåg hela vägen, hihi =)
Jag lova att ta massa foton och köpa med en gåva hem. =)
Tack för tipset, andy har masserat och smörjt med liniment och det har hjälp en del, ja jag ska passa på att röra mig för jag är som mest stel när jag suttit och sen ska resa mig. =)
Kommer sakna dig också men vi kommer hem om några veckor igen men det känns som om att man ska vara iväg länge, ha det nu så bra i Sverige =)
Massa goa kramar från Tess
Tess

#2 - - Angelnrone:

Du e för rar spännande♡
Skönt att Andy är massör då har du hjälp hela resan toppen!
Kramisar igen o tack för ditt rara sms kramisar igen
Angel☆♡☆

#3 - - carina gustavsson:

Hej kusin och Andy ha nu en underbar tid .Hoppas själv jag kommer att göra denna resa.kram