Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Balkonghäng

Vilket fantastisk väder vi har, eller i alla fall på balkongen, vi har sol typ hela dagen på vår balkong så den var riktigt uppvärmd nu när jag kom hem från jobbet. =)
 
Nu har jag livat upp stämningen på balkonen lite. Blommorna fick jag av en kund och krukorna köpte jag på hagahemoutlet på Familia. Love it.
 
 
Gjorde mig en snabb sallad efter jobb, köpte färdiga kycklingben och serverade med en härlig sallad.
I denna salladen hade jag tomater, olivor, salladslök, räddisor, paprika, kronärtskocka och mixade ekologiska bönor. Jag ringlade över kallpressad olivolja, ekologisk balsamvinäger (saltåkvarn) och sen glömde jag att fota min lila skål med fetaost, fetaost är nästan ett måste i en sallad tycker jag.
 
 
Hoppas ni hade en trevlig valborg.
#1 - - Bella:

Härligt :)

#2 - - JUNITJEJ:

Vad det ser gott ut!

#3 - - Angelnrone:

Hej min fina vän!

Åh det såg smaskigt ut härliga färger och massor av olika nyttiga grönsaker mmm så gott!
Söta krukor med vackra blommor i det finns mycket vackert därinne☺
Hoppas du fått en ledig dag idag så du kan få njuta på din balkong kramelikram Angel ♡☆

Svar: Hej min fina =)Tack så mycket, ja salladen var god och den kändes riktigt fräsch och nyttig, går även snabbt att laga och samtidigt gott, två flugor i samma som man brukar säga, hihi =)
Tack, ja nu känns balkongen riktigt bra, skulle vilja ha mer blommor bara, vet vi vilka blommor som tål att vara på balkong en hel sommar? Får vara några som överlever bra för varken jag eller andy har gröna fingrar =)
Kram till dig
Tess

#4 - - Angelnrone:

Ska kolla upp det till dig vännen nån speciell färg?
Kramisar Angel♥

Svar: Åh tack så mycket, jag älskar alla färger, så det spelar ingen roll, gärna så många färger som möjligt. =)Tack vad gullig du är, kramar i massor
Tess