Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Hej bloggen

Nu är jag här igen, har lite dåligt samvete för att jag är usel på att blogga och tänkte därför bjuda er på lite foton som jag tog senast jag äventyrade med kusinen.
 
Idag tänkte jag dra till skogen och träna lite och eventuellt ska min syster och hennes nya bebis med. Jag har blivit moster till en söt liten Erla och får jag ska jag lägga upp lite bilder på sötnosen sen.  =)
 
Nu börjar det snart också närma sig en månad tills vi åker på vår efterlängtade semester, idag tänkte vi åka ner till resebyrån och boka vår bil som vi ska ha under vistelsen. Vi ska kolla upp lite reseförsäkringar och annat viktigt också,snart är vi där en månad kan gå otroligt fort.
 
Jag ska försöka bli något bättre på att blogga i fortsättningen, jag tycker ju faktiskt att det är kul men den senaste tiden har jag inte haft någon inspiration i köket alls, har varit mycket jobb och annat i huvudet som stört.
 
Förresten jag har premiär åkt med mina älskade inlines nu och håller värdet i sig ska jag kanske ta en liten runda senare.