Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Snabb och enkel lunch

och farligt gott =)
 
Torskrygg med enkel sallad
 
Torskryggen la jag i en ugnsäkerform med lite olivolja, salt, peppar och en wasabikrydda(granit) på 200 grader knappt 15 minuter.
Salladen består av rödkål, vitkål. salladslök, tomat, paprika, granatäppelkärnor, rädisor och fetaost.
Gjorde en liten vinägrett på kallpressad olivolja, äppelcidervinäger, salt, peppar och lite agave.
 
 
 
#1 - - Angelnrone:

Mums..."slickar mig om munnen" så gott med torskrygg!
Härlig sallad till färgglatt som vanligt♥

Kramisar och stort TACK för (du vet - din mamma var här igår)
Tror inte din mobbe funkar :(
Är saker och ting på G??
Din vän Angel♥

Svar: Hej angel =)Nej inget på G än, hoppas snart för jag sover inte om nätterna, väntar på samtal, hehe...nej min mobil är verkligen dum, måste försöka få tag på en ny, internet stängs också av på det, så jobbigt.
Tack för komplimangen om rätten, älskar också torskrygg =)
Nu ska vi glo på film, ha en fin kväll..kramar i massor
Tess

#2 - - Marina:

Såg smaskigt ut! Rimmar du torskryggen först?

Svar: Tack så mycket =)Nej jag tillagade fisken på 200 grader cirka 15 minuter, salta och pepprade fisken innan, ringlade över lite olivolja också. Mumsfilibaba =)
Tess