Tess

Hejsan mitt namn är Therese och på min blogg får ni följa mitt liv som nybliven kostrådgivare, jag jobbar för nuvarande på Life och mina största intressen är just Hälsa, träning och kostrådgivning. Ta gärna del av mina träningsupplägg, recept och andra tips!! Vid kontakt skicka gärna e-post till [email protected] Hälsningar Tess

Att hoppas!!

Hoppet är en dröm
som aldrig tar slut
Hoppet är en vän
som aldrig lämnar dig
 
Hoppet är ett trumslag
som vägleder ditt hjärta
Hoppet är en dörr
som aldrig stängs
 
Hoppet är en själ
som aldrig dör
som aldrig slutar att bry sig
och som aldrig slutar att älska dig

Hoppet är ljuset som håller mörkret borta
Hoppet är det som håller igång oss
och får oss att känna meningen med livet

Hoppet är det som driver dig
och det enda som aldrig sviker dig
 

// Hoppet